Το Service μας είναι προσβάσιμο

Δευτέρα: 10:30 - 17:30

Τρίτη: 10:30 - 19:30

Τετάρτη: 10:30 - 17:30

Πέμπτη: 10:30 - 19:30

Παρασκευή: 10:30 - 19:30

 Σάββατο: 10:30 - 15:30

 


Πρίν φέρεις τη συσκευή σου στο service,
θα πρέπει έχεις συμπληρώσει την Εντολή Επισκευής.


Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μας.
Είναι σημαντικό να σε ενημερώσουμε για το τι πρέπει να φροντίσεις πριν την παράδοση της συσκευής σου στο Service μας.

Άν έχεις κάποια ερώτηση για το service μας,
συμπλήρωσε τη Φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.
Αν πιστεύεις ότι κάποια φωτογραφία μπορεί να βοηθήσει την επικοινωνία μας, μη διστάσεις να την επισυνάψεις.

Αν πιστεύεις ότι το πρόβλημα της συσκευής σου είναι software ,
μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης της Apple στην Ελλάδα,
Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 έως 17.00 στα τηλέφωνα 210 3009960 & 00800 44145417.

Αν επιθυμείς, μπορείς να στείλεις την συσκευή σου με courier,
ή να την παραλάβουμε εμείς από το χώρο σου -όπου αυτό είναι εφικτό- δωρεάν, ύστερα από συνεννόηση.

Από το 1997, η Document είναι εξουσιοδοτημένος πάροχος Service για τα προιόντα της Apple στην Ελλάδα.

Η συνεχής μας προσπάθεια για βελτίωση και προσφορά των καλύτερων υπηρεσιών προς τον πελάτη όλα αυτά τα χρόνια αναγνωρίστηκε από την Apple με την απονομή του τίτλου του

Apple Premium Service Provider

Αν αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα στην Apple συσκευή σου, η Document μπορεί να σε βοηθήσει.

  • Επισκευές εντός εγγύησης


    Στη Document ως Premium Service Provider μπορούμε να καλύψουμε δωρεάν
    όλες τις συσκευές Apple και Beats
    που καλύπτονται από εγγύηση ή AppleCare
    , χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά της Apple.
    Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι η εγγύηση της Apple δεν περιορίζει τα δικαιώματα που πιθανόν να έχεις από την κείμενη νομοθεσία προστασίας καταναλωτή.

    Εγγύηση προϊόντων Apple
    AppleCare Protection Plan
    Nομικοί όροι AppleCare
  • Επισκευές εκτός εγγύησης


    Στη Document, επίσης, μπορούμε να επισκευάσουμε όλες τις συσκευές Apple που δεν καλύπτονται πλέον από εγγύηση ή AppleCare.

    Οι επισκευές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπει η Apple με χρήση γνήσιων ανταλλακτικών. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε πάντα να επισκευάσουμε συσκευές για τις οποίες η Apple έχει σταματήσει την υποστήριξη ανταλλακτικών.

    Κόστος ελέγχου συσκευών

  • Προγράμματα επέκτασης εγγύησης


    Η Apple κατά καιρούς ανακοινώνει προγράμματα επέκτασης εγγύησης για κάποιες από τις συσκευές της. Τα προγράμματα αυτά επεκτείνουν την εγγύηση κάποιου συγκεκριμένου εξαρτήματος ή ολόκληρης της συσκευής για 2-5 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς της.

    Αν η συσκευή σου ανήκει σε κάποιο από τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης που διάβασες παραπάνω, η Document ως Premium Service Provider έχει την δυνατότητα να επισκευάσει την συσκευή σου δωρεάν.
 

Ονοματεπώνυμο(*)
Invalid Input

E-mail(*)
Invalid Input

Τηλέφωνο Επικοινωνίας(*)
Invalid Input

Serial Number
Invalid Input

Τύπος Προϊόντος
Invalid Input

Βρίσκεστε:(*)

Invalid Input

Περιγραφή Προβλήματος(*)
Invalid Input

Επισύναψη Αρχείου
Invalid Input

Η εταιρεία μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την προστασία δεδομένων.
Περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου
.

Αποδοχή(*)
Invalid Input

reCaptcha(*)
Invalid Input

Τα πεδία με αστεράκι (*) είναι υποχρεωτικά.
ν