displayrepla

 

 

Από το 1997, η Document είναι εξουσιοδοτημένος πάροχος Service για τα προιόντα της Apple στην Ελλάδα. Η συνεχής μας προσπάθεια για βελτίωση και προσφορά των καλύτερων υπηρεσιών προς τον πελάτη όλα αυτά τα χρόνια αναγνωρίστηκε από την Apple με την απονομή του τίτλου του Apple Premium Service Provider

Αν αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα στην Apple συσκευή σου, η Document μπορεί να σε βοηθήσει.

 

Επισκευές εντός εγγύησης

Shopping Bag Icon PNG3

 

Στη Document ως Premium Service Provider μπορούμε να καλύψουμε δωρεάν
όλες τις συσκευές Apple
που καλύπτονται από εγγύηση ή AppleCare, χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά της Apple.

 

 

 

Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι η εγγύηση της Apple δεν περιορίζει τα δικαιώματα που πιθανόν να έχεις από την κείμενη νομοθεσία προστασίας καταναλωτή.

 

Επισκευές εκτός εγγύησης

Service18

 

Στη Document, επίσης, μπορούμε να επισκευάσουμε όλες τις συσκευές Apple που δεν καλύπτονται πλέον από εγγύηση ή AppleCare.

 

Οι επισκευές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπει η Apple με χρήση γνήσιων ανταλλακτικών. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε πάντα να επισκευάσουμε συσκευές για τις οποίες η Apple έχει σταματήσει την υποστήριξη ανταλλακτικών.

  

 

 

Τέλος θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ακόμα και αν η συσκευή σου είναι εκτός εγγύησης, υπάρχει πιθανότητα η βλάβη που παρουσιάζει να καλύπτεται από κάποιο πρόγραμμα επέκτασης εγγύησης, οπότε η επισκευή της θα γίνει δωρεάν.

Προγράμματα επέκτασης εγγύησης

icon safety1

 

Η Apple κατά καιρούς ανακοινώνει προγράμματα επέκτασης εγγύησης για κάποιες από τις συσκευές της. Τα προγράμματα αυτά επεκτείνουν την εγγύηση κάποιου συγκεκριμένου εξαρτήματος ή ολόκληρης της συσκευής για 2-5 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς της.

 

 

Αν η συσκευή σου ανήκει σε κάποιο από τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης που διάβασες παραπάνω, η Document ως Premium Service Provider έχει την δυνατότητα να επισκευάσει την συσκευή σου δωρεάν.

 

  • Πότε μπορώ να φέρω τον υπολογιστή μου για επισκευή;
    Το ωράριο λειτουργίας του Service θα το βρεις σε αυτή τη σελίδα κάτω από τις ερωτήσεις.
  • Τι περιλαμβάνει η ελάχιστη χρέωση;
    Η ελάχιστη χρέωση καλύπτει τον χρόνο εργασίας που απαιτείται από το τεχνικό μας τμήμα για τον λεπτομερή έλεγχο της συσκευής σου και την ακριβή διάγνωση της βλάβης. Η ελάχιστη χρέωση προκαταβάλλεται μαζί με την εισαγωγή της συσκευής και αφαιρείται από το τελικό κοστολόγιο της επισκευής. Αν το πρόβλημα είναι στο λογισμικό, αυτή θα είναι και η τελική χρέωση.
  • Θα ήθελα να ξέρω το ακριβές κόστος πριν φέρω τον υπολογιστή μου στον χώρο σας. Δεν μπορείτε να μου πείτε απλά πόσο θα κοστίσει η επισκευή μου;
    Ακριβές κόστος χωρίς να γίνει έλεγχος της συσκευής δεν μπορεί να δοθεί. Μπορούμε όμως να σου δώσουμε μια εκτίμηση με βάση τα συμπτώματα που παρουσιάζει η συσκευή σου πριν την φέρεις στο τεχνικό μας τμήμα. Για την διαδικασία αυτή χρησιμοποίησε την φόρμα επικοινωνίας service που θα βρείς σε αυτή τη σελίδα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.
  • Πότε θα έχω πίσω επισκευασμένη την συσκευή μου;
    Η διάρκεια της επισκευής εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (π.χ. η άμεση ή μη, παρουσίαση του προβλήματος). Κατά μέσο όρο θα χρειαστούμε 1-3 εργάσιμες ημέρες για την ολοκλήρωση της κάθε επισκευή. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που η επισκευή γίνεται άμεσα ή χωρίς να στερηθείς τη συσκευή σου.
  • Τι εγγύηση έχει η επισκευή που θα γίνει στην συσκευή μου;
    Η εμπορική εγγύηση που παρέχει η Apple για κάθε επισκευή είναι 3 μήνες. Εφόσον η εγγύηση της συσκευής σου είναι μεγαλύτερη τότε καλύπτεσαι από αυτήν. Ενδέχεται η εγγύηση της επισκευής να είναι μεγαλύτερη με τα δικαιώματα που πιθανόν να έχεις από την κείμενη νομοθεσία προστασίας καταναλωτή.
  • Οι μπαταρίες καλύπτονται από εγγύηση;
    Ναι, αν δεν έχουν ξεπεράσει τους κύκλους φόρτισης που ορίζει η Apple.
  • Τι καλύπτει η εγγύηση;
    Η εγγύηση καλύπτει το κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για την αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης της συσκευής, εκτός από αυτές που προξενήθηκαν από ατύχημα ή χρήση εκτός των προδιαγραφών της.
    Η εγγύηση δεν καλύπτει το κόστος εργασίας για την αποκατάσταση προβλημάτων που οφείλονται στο λογισμικό της συσκευής ούτε την ανάκτηση δεδομένων από αυτή.

 

Ωράριο Λειτουργίας Service (παραλαβές & παραδόσεις)

Δευτέρα         10.00-17.00

Τρίτη               10.00-18.30

Τετάρτη          10.00-17.00

Πέμπτη           10.00-18.30

Παρασκευή   10.00-18.30

Σάββατο        10.00-15.00

Φόρμα επικοινωνίας Service

Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Η εταιρεία μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την προστασία δεδομένων.
Περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου
.
Invalid Input
Invalid Input
Τα πεδία με αστεράκι (*) είναι υποχρεωτικά.

 


Αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα με την αγαπημένη σου Apple συσκευή; Στο service της Document μπορούμε να σε βοηθήσουμε!
Είμαστε εξουσιοδοτημένο κέντρο από το 1997 με πολύχρονη εμπειρία που μας δίνει την δυνατότητα της γρήγορης διάγνωσης και της αποτελεσματικής επίλυσης του προβλήματος της συσκευής σου, πάντα ακολουθώντας τις διαδικασίες που ορίζει η Apple.

H τεχνολογία προχωρά καθημερινά και υπάρχει πάντα η πιθανότητα, στο μέλλον, να χρειαστείς κάτι από τον υπολογιστή σου που δε θα μπορεί να σε καλύψει.

Μπορούμε να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις ανάλογα με το Mac που έχεις τις κατάλληλες προσθήκες ή αλλαγές στο hardware του που θα τον ανανεώσουν έτσι ώστε να συνεχίσει αξιόπιστα για αρκετά χρόνια ακόμα.

Το λογισμικό είναι η καρδιά της κάθε συσκευής της Apple, καθώς χωρίς αυτό δεν θα ήταν αυτό που όλοι αγαπάμε.

Αν αντιμετωπίζεις κάποιο θέμα με τις ρυθμίσεις ή απλώς κάποια συμπεριφορά της συσκευής δε σας φαίνεται σωστή, μπορούμε να σε βοηθήσουμε να λύσεις το πρόβλημα σου όσο περιμένεις στο κατάστημα, στον συντομότερο δυνατό χρόνο.