Το Service μας είναι ανοιχτό
Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 18:00


Αν εξαιτίας του επαγγέλματός σου έχεις τη δυνατότητα να μετακινηθείς
μπορείς να παραδώσεις το προϊόν σου ο ίδιος μέσα στο ωράριο αυτό.


Μπορείς είτε να στείλεις την συσκευή σου με courier, είτε να την παραλάβουμε εμείς από το χώρο σου
-όπου γεωγραφικά εξυπηρετεί- δωρεάν, ύστερα από συννενόηση μαζί σου.


Για να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και να μειώσουμε το χρόνο παραμονής σου στο χώρο μας, θα θέλαμε να σου προτείνουμε τα εξής.

1. Άν έχεις κάποια ερώτηση για το service μας, συμπλήρωσε τη Φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.
Αν πιστεύεις ότι κάποια φωτογραφία μπορεί να βοηθήσει την επικοινωνία μας, μη διστάσεις να την επισυνάψεις.

2. Πρίν φέρεις ή στείλεις τη συσκευή σου στο service, θα πρέπει να έχεις συμπληρώσει την Εντολή Επισκευής.

3. Αν πιστεύεις ότι το πρόβλημα της συσκευής σου είναι software, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Υποστήριξης της Apple
στην Ελλάδα, Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 έως 17.00 στα τηλέφωνα 210 3009960 & 00800 44145417.


Για περισσότερες πληροφορίες επικοινώνησε μαζί μας.
Είναι σημαντικό να σε ενημερώσουμε για το τι πρέπει να φροντίσεις πριν την παράδοση της συσκευής σου στο Service μας.

Προτεραιότητα όλων μας είναι η διασφάλιση της υγείας των συνεργατών μας
και κάθε δυνατή προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.

Service iPhone

Service iPhone

Service Mac

Service Mac


Από το 1997, η Document είναι εξουσιοδοτημένος πάροχος Service για τα προιόντα της Apple στην Ελλάδα.

Η συνεχής μας προσπάθεια για βελτίωση και προσφορά των καλύτερων υπηρεσιών προς τον πελάτη όλα αυτά τα χρόνια αναγνωρίστηκε από την Apple με την απονομή του τίτλου του

Apple Premium Service Provider

Αν αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα στην Apple συσκευή σου, η Document μπορεί να σε βοηθήσει.

  • Επισκευές εντός εγγύησης


    Στη Document ως Premium Service Provider μπορούμε να καλύψουμε δωρεάν
    όλες τις συσκευές Apple και Beats
    που καλύπτονται από εγγύηση ή AppleCare
    , χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά της Apple.
    Θα πρέπει να γνωρίζεις ότι η εγγύηση της Apple δεν περιορίζει τα δικαιώματα που πιθανόν να έχεις από την κείμενη νομοθεσία προστασίας καταναλωτή.

    Εγγύηση προϊόντων Apple
    AppleCare Protection Plan
    Nομικοί όροι AppleCare
  • Επισκευές εκτός εγγύησης


    Στη Document, επίσης, μπορούμε να επισκευάσουμε όλες τις συσκευές Apple που δεν καλύπτονται πλέον από εγγύηση ή AppleCare.

    Οι επισκευές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπει η Apple με χρήση γνήσιων ανταλλακτικών. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε πάντα να επισκευάσουμε συσκευές για τις οποίες η Apple έχει σταματήσει την υποστήριξη ανταλλακτικών.

    Κόστος ελέγχου συσκευών

  • Προγράμματα επέκτασης εγγύησης


    Η Apple κατά καιρούς ανακοινώνει προγράμματα επέκτασης εγγύησης για κάποιες από τις συσκευές της. Τα προγράμματα αυτά επεκτείνουν την εγγύηση κάποιου συγκεκριμένου εξαρτήματος ή ολόκληρης της συσκευής για 2-5 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς της.

    Αν η συσκευή σου ανήκει σε κάποιο από τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης που διάβασες παραπάνω, η Document ως Premium Service Provider έχει την δυνατότητα να επισκευάσει την συσκευή σου δωρεάν.
 

Πότε μπορώ να φέρω τον υπολογιστή μου για επισκευή;
Το ωράριο λειτουργίας του Service θα το βρεις στο πάνω μέρος αυτής της σελίδας.

Τι περιλαμβάνει η ελάχιστη χρέωση;
Η ελάχιστη χρέωση καλύπτει τον χρόνο εργασίας που απαιτείται από το τεχνικό μας τμήμα για τον λεπτομερή έλεγχο της συσκευής σου και την ακριβή διάγνωση της βλάβης. Η ελάχιστη χρέωση προκαταβάλλεται μαζί με την εισαγωγή της συσκευής και αφαιρείται από το τελικό κοστολόγιο της επισκευής. Αν το πρόβλημα είναι στο λογισμικό, αυτή θα είναι και η τελική χρέωση.

Θα ήθελα να ξέρω το ακριβές κόστος πριν φέρω τον υπολογιστή μου στον χώρο σας. Δεν μπορείτε να μου πείτε απλά πόσο θα κοστίσει η επισκευή μου;
Ακριβές κόστος χωρίς να γίνει έλεγχος της συσκευής δεν μπορεί να δοθεί. Μπορούμε όμως να σου δώσουμε μια εκτίμηση με βάση τα συμπτώματα που παρουσιάζει η συσκευή σου πριν την φέρεις στο τεχνικό μας τμήμα. Για την διαδικασία αυτή χρησιμοποίησε την φόρμα επικοινωνίας service που θα βρείς σε αυτή τη σελίδα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Πότε θα έχω πίσω επισκευασμένη την συσκευή μου;
Η διάρκεια της επισκευής εξαρτάται από πολλούς παράγοντες (π.χ. η άμεση ή μη, παρουσίαση του προβλήματος). Κατά μέσο όρο θα χρειαστούμε 1-3 εργάσιμες ημέρες για την ολοκλήρωση της κάθε επισκευή. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που η επισκευή γίνεται άμεσα ή χωρίς να στερηθείς τη συσκευή σου.

Τι εγγύηση έχει η επισκευή που θα γίνει στην συσκευή μου;
Η εμπορική εγγύηση που παρέχει η Apple για κάθε επισκευή είναι 3 μήνες. Εφόσον η εγγύηση της συσκευής σου είναι μεγαλύτερη τότε καλύπτεσαι από αυτήν. Ενδέχεται η εγγύηση της επισκευής να είναι μεγαλύτερη με τα δικαιώματα που πιθανόν να έχεις από την κείμενη νομοθεσία προστασίας καταναλωτή.

Οι μπαταρίες καλύπτονται από εγγύηση;
Ναι, αν δεν έχουν ξεπεράσει τους κύκλους φόρτισης που ορίζει η Apple.

Τι καλύπτει η εγγύηση;
Η εγγύηση καλύπτει το κόστος ανταλλακτικών και εργασίας για την αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης της συσκευής, εκτός από αυτές που προξενήθηκαν από ατύχημα ή χρήση εκτός των προδιαγραφών της.
Η εγγύηση δεν καλύπτει το κόστος εργασίας για την αποκατάσταση προβλημάτων που οφείλονται στο λογισμικό της συσκευής ούτε την ανάκτηση δεδομένων από αυτή.

Φόρμα επικοινωνίας Service

Ονοματεπώνυμο(*)
Invalid Input

E-mail(*)
Invalid Input

Τηλέφωνο Επικοινωνίας(*)
Invalid Input

Serial Number
Invalid Input

Τύπος Προϊόντος
Invalid Input

Βρίσκεστε:(*)

Invalid Input

Περιγραφή Προβλήματος(*)
Invalid Input

Επισύναψη Αρχείου
Invalid Input

Η εταιρεία μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την προστασία δεδομένων.
Περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου
.

Αποδοχή(*)
Invalid Input

reCaptcha(*)
Invalid Input

Τα πεδία με αστεράκι (*) είναι υποχρεωτικά.